Cumparaturile online la PRO CASA vin la pachet cu multe avantaje pe care nu le gasesti intr-un magazin:
- ai o diversitate mult mai mare de produse dintre care sa alegi;
- poti comanda fara sa platesti un avans;
- platesti la livrare acasa, cand iti ajunge produsul;
- iti este livrata comanda pana in fata cladirii, indiferent unde locuiesti in Romania;
- returul produsului il poti face in 14 zile calendaristice
Dacă un produs achiziționat de la www.procasamobila.ro nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Cum il returnezi ? Fie ne anunti până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data la care ai receptionat produsul si noi trimitem curierul sa preia returul pe cheltuiala clientului, fie duci produsul într-un showroom PRO CASA.
Conditii generale pentru returul produselor:
Returul produsului trebuie realizat doar cu curierul trimis de catre PRO CASA. Daca trimiti produsul printr-o alta modalitate decat curierul PRO CASA, vei suporta costuri mai mari de transport.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat.
Nu acceptam produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Consumatorul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (fie va achita direct către curier contravaloarea transportului, fie va achita catre SC Nordic Romar SRL 200 lei drept taxe de transport la produsele de peste 1000 lei sau 100 lei la produsele de pina la 999 lei, taxa ce va fi retinuta din sumele ce trebuiesc rambursate catre client).
Condiții specifice pentru returul produselor :
Mobilier, saltele, decoratiuni, covoare & textile
Poți returna produsele doar dacă sunt sigilate. Nu se acceptă produsele desigilate, montate.
Canapele, se accepta returul, cu conditia ca produsul sa fie ambalat intr-un mod similar celui in care a fost primit si sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, rupturi, pete, samd.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur . Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice, mai putin suma datorata pentru transportul produselor inapoi in depozitul firmei.